Підготовка з управління неорганізованими масами людей (V / 2 п. 4, AV / 2 п. 1) Crowd Management Training

управління неорганізованими масами
  • Students: 8
  • Duration: 7 hours

Підготовка з управління неорганізованими масами людей

Капітани і члени екіпажу судна, відповідальні за посадку / висадку пасажирів, завантаження / кріплення / вивантаження вантажів, дотримання безпеки повинні володіти навичками виконання своїх обов’язків при наявності неорганізованої маси людей на борту.

Мета курсу – надати знання і допомогу в оволодінні практичними навичками, необхідними:

  • капітану судна, особам командного і рядового плавскладу, всім, хто по судновому розкладом буде надавати при тривозі допомогу пасажирам – для управління неорганізованими групами людей;
  • персоналу, безпосередньо зайнятого обслуговуванням пасажирів в приміщеннях – для підтримки безпеки.

Завдання курсу Crowd Management Training складаються в досягненні слухачами стандарту посадовий компетентності, який передбачає необхідність знати:

  • методи, що запобігають несанкціоноване проникнення на судно, що перевозить пасажирів, сторонніх осіб, неприпустимих вантажів;
  • засоби забезпечення безпеки судна;
  • аварійні плани;
  • як тримати себе в руках, незважаючи на складну обстановку;
  • як підтримувати спілкування з пасажирами під час аварії;
  • як показувати пасажирам правила користування індивідуальними і колективними рятувальним засобами;
  • як надавати допомогу пасажирам, які направляються до місця збору і розміщених в рятувальні засоби.

Зміст курсу включає теоретичну та практичну складові.

Слухачам покладається знати:

  • пристрій судно, розміщення приміщень;
  • правила безпеки, аварійні плани і процедури дій по тривозі, в надзвичайній ситуації;
  • аварійні виходи;
  • обмеження, пов’язані з використанням підйомників.

Вони повинні вміти:

  • користуватися наявними ресурсами, чітко уявляючи експлуатаційні обмеження, для забезпечення безпеки людський життя, судна, вантажів;
  • правильно експлуатувати обладнання судна, здійснювати технічне обслуговування та ремонт.

Що стосується персоналу, який безпосередньо здійснює обслуговування пасажирів, то він повинен вміти:

  • показати, як користуються індивідуальними рятувальними засобами;
  • забезпечувати проведення евакуації пасажирів так, щоб вони були своєчасно сповіщені, відповідним чином одягнені, готові до використання рятувальних жилетів.

Вимоги до слухачів – бути:

  • професійними моряками у віці від 18 років;
  • допущеними до виконання посадових обов’язків за станом здоров’я.