Підготовка з управління та поведінки людей в кризових ситуаціях (V / 2 п. 6), А-V / 2 п. 3)

Підготовка з управління та поведінки людей в кризових ситуаціях
  • Students: 8
  • Duration: 9 hours

Підготовка з управління та поведінки людей в кризових ситуаціях

При виникненні на судні аварійної ситуації капітан, командний склад і інші члени екіпажу повинні бути готові забезпечити безпеку пасажирів.

Мета курсу – оволодіти знаннями і відпрацювати практичні навички, передбачені нормами міжнародних морських конвенцій, національного законодавства:

  • поведінки в критичній ситуації, збереження самовладання і впливу на дії, поведінку інших людей;
  • застосування аварійних планів;
  • дій під час навчань, тривог;
  • надання допомоги пасажирам, наступним до місця збору і розміщених в рятувальні засоби.

Завдання курсу Crisis Management and Human Behavior Training передбачають необхідність для членів екіпажу пасажирського судна:

  • ознайомитися з аварійними планами;
  • навчитися тримати себе в руках і впливати на інших людей в складних ситуаціях;
  • грамотно користуватися наявними ресурсами;
  • підтримувати спілкування з пасажирами під час аварії, включаючи використання англійської мови на елементарному рівні;
  • володіти методами надання допомоги пасажирам, які направляються до місця збору і для розсадження в рятувальні засоби;
  • показувати пасажирам, як користуватися індивідуальними і колективними рятувальними засобами .

Зміст курсу підібрано таким чином, щоб слухач отримав необхідну теоретичну і практичну підготовку, що дозволяє членам екіпажу правильно поводитися у разі аварії, управляти іншими людьми.

Від слухача потрібне знання:

  • пристрою судна, розміщення приміщень;
  • правил безпеки, аварійних планів, порядку дій при виникненні надзвичайної ситуації на судні.

Йому потрібно вміти:

  • використовувати в разі аварії наявні на судні ресурси, розуміючи їх обмеженість;
  • дотримуватися процедури, передбачені на випадок аварійної ситуації;
  • застосовувати відомий досвід дій в разі надзвичайних подій;
  • приймати при необхідності нестандартні рішення;
  • встановлювати і підтримувати спілкування з пасажирами, не допускаючи виникнення паніки;
  • на особистому прикладі показувати, як слід надходити під час аварії, проявляти бадьорість і впевненість, підбадьорювати і заспокоювати пасажирів, членів екіпажу;
  • діяти рішуче, енергійно.

Вимоги до слухачів:

  • бути професійним моряком, який досяг 18-річного віку;
  • відповідати посадовим вимогам до стану здоров’я.